Tags

, , , , , , , ,

I am still tired from this weekend. Roberto and I walked so much. I know I will be back in Turin soon, but it felt like a goodbye for me, because it was the last full week I spent in the city. Guess you did already understand I won’t miss it that much.

Here are just some pics of the past days. I am currently working on my final essay and am quite busy. Yesterday and tonight were a total mess, I felt so sick and just couldn’t do anything. I hate it when I can’t do anything but lying on the couch, I never stay calm for more than 5 minutes and I feel like I always “should” do something, achieve something otherwise I feel guilty. I still have to learn that I am worthy some moments of relax, and even on weekends I want to do as many things as possible thinking I am “missing” some opportunities.

I hope you all will have a lovely day.

Sono ancora stanca dalle camminate di queto weekend. So che tornerò a Torino presto, ma è stato come un addio, dato che quella appena passata è stata l’ultima settimana intera che passerò in città. Avrete già capito che non mi mancherà poi così tanto.

Qui trovate delle foto del fine settimana. Al momento sto lavorando alla tesi e sono abbastanza indaffarata. Ieri e stanotte sono state un disastro, sono stata malissimo e non riuscivo a fare niente. Odio quando non posso muovermi perchè sono una che non sta mai ferma un secondo e sento come la sensazione di dover empre essere in moto per raggiungere qualche obiettivo, se no mi sento in colpa. Devo ancora imparare che mi merito qualche minuto di relax qua e là, e anche nei weekend voglio sempre fare più cose possibili per paura di perdere qualche opportunità.

Spero passiate una bellissima giornata.

Juliette

Advertisements